Kakšne strani

Kaj sploh je optimiziranje internet strani in zakaj jo podjetje potrebuje?

Faza procesiranja spletne strani

Si za vaše spletne strani želite, da bi bile visoko uvrščene na spletnih iskalnikih, da bi privabljale čim več ciljnih torej dejanskih obiskovalcev, da bi bile dobro najdene pod vašimi ključnimi besedami, bi lahko sami preverili in spremljali učinke ter rezultate optimizacije? Optimizacija internetnih strani oziroma angleško Seo (Search Engine Optimization) je v času množičnosti internet strani in visoke konkurenčnosti vitalnega pomena, saj zagotavlja dobro najdenost vaše internet strani v spletnih iskalnikih, kar posledično pomeni več obiska in večjo prepoznavnost internet strani. Mnoga podjetja se zatekajo kar k plačljivemu oglaševanju spletnih strani, vendar se na dolgi rok kot najkakovostnejši in najbolj produktiven izkaže obisk spletnih strani preko iskalnikov. Prednost optimizacije je tako tudi v enkratnem plačilu, kajti ko je internetna stran optimizirana in dobro uvrščena v spletnih iskalnikih, obisk na vaše spletne strani dobivate kontinuirano in brezplačno. Z odločitvijo za storitev optimizacije internet strani boste pridobili dobro in uspešno uvrstitev v spletnih iskalnikih, strokovno pomoč pri izbiri učinkovitih ključnih besed povezanih z vašo storitvijo, umestitev ključnih besed na internet strani, ki je pomembna tako za iskalnike kot za bralce vaše spletne strani, dovršeno celostno optimizacijo spletnih strani, možnost spremljanja rezultatov in učinkov optimizacije.

Optimizacija internet strani oziroma angleško "Search Engine Optimization (SEO)" danes predstavlja postopek predelave internet strani na način, da jih spletni iskalniki (google.com, bing.com, najdi.si, ...) čimbolje najdejo najdejo. Kar pomeni, da se ob kvalitetni optimizaciji spletnih strani določena internet stran za izbrane ključne besede v spletnih iskalnikih uvršča čimbolj visoko med ponujenimi spletnimi stranmi. Na visoko razvrstitev v iskalnikih vpliva vrsta pravil, ki jih je potrebno upoštevati že pri samem postopku zasnove in izdelave spletnih strani. Danes samo dobra optimizacija strani in grafički dizajn stranica ni dovolj za zagotovitev visokih uvrstitev v iskalnikih za vse vaše ključne besede, je potrebno tudi oglaševati na Googlu. Kvalitetna optimizacija spletnih strani je ključnega pomena za občutno povečanje obiskovalcev vaših spletnih strani. Samo pravilno izbrane ključne besede prinesejo ciljne obiskovalce. Obisk z iskalnikov je daleč najkvalitetnejši obisk spletnih strani in je brezplačen. Ali ste vedeli, da je visoka uvrstitev v spletnih iskalnikih danes ključnega pomena?, da 90% obiskovalcev v iskalniku pregleda samo prvo stran z najdenimi rezultati?, da večino obiska vaših spletnih strani ustvarjajo ravno obiski iz web iskalnikov?

Se lahko optimizacije internetnih strani lotim sam?

Optimiziranje internet strani je eden izmed najpomembnejših korakov v celotnem procesu izdelave internet strani. Na internetu mnogi optimizerji ponujajo in obljubljajo gradove v oblakih, ki naj bi jih boste dosegli s pomočjo njihove optimizacije spletne strani. A žal, ali pa na srečo je tako, da se za pravilnim postopkom optimizacija strani skriva mnogo več, kot le številčno umeščanje ključnih besed v spletne strani. Slaba optimizacija oglaševanja spletne strani lahko privede tudi do kaznovanja spletne stani s strani iskalnikov, kar privede do izpada obiskovalcev in kupcev. Nekateri od pomembnejših dejavnikov učinkovite optimizacije: • pravilna izdelava internet strani (kodiranje), • prava izbira ključnih besed, • pravilna umestitev ključnih besed v internet strani. Tako je zelo pomembno, da je optimizacija internet strani opravljena kvalitetno in učinkovito. Že v postopku izdelovanja spletnih strani je potrebno upoštevati postavitev ključnih besed in fraz, ki zadevajo vašo dejavnost. Na koncu postopka izdelave je potrebno s stranko narediti še končno optimizacijo spletnih strani za izbrane besede in to brezplačno. SEO optimizacija se obravnava individualno, tako da se na podlagi pogovorater pričakovanj podjetja opredelijo željeni cilji. Glede na slednje se določijo stroški, ki so vezani na rezultat končne optimizacije.

<< Domov